Sunday 6 October 2013

The Master's Sun DAEBAK!!!!!!

aku bukan la peminat k-pop
kalau tengok k-pop band menyanyi kat tv tu, mau aku tergelak sorang-sorang
kalau tengok drama dorang pulak, tak pernah tengok betul-betul, skip memanjang
aku pun tak suka tengok cite hantu seram seram ni,sangat tak sihat untuk muka
buat muka stress pastu berkedut pastu cepat tua
baik tengok cite kartun...hepi jeee...barulah awet muda (TIPS AWET MUDA)

tapi cite korea kalini memang aku tak tau nak cakap camne
sampai buat aku tak tido malam sebab tunggu episod seterusnya
fuhhh...parah kronik gile >_<

The Master's Sun

genre cite ni  komedi romantik seram
kenapa seram?? pasal dalam cite ni banyak hantuuuuuuuu...huhuhuhuhu

Basically, heroin cite ni boleh nampak hantu...hantu-hantu nampak dia ni macam cahaya..so, hantu-hantu ni akan minta tolong daripada si heroin tu untuk selesaikan hajat dorang la...oleh sebab ketakutan, heroin tu terjumpa dengan si hero yang kaya, kacak, ego tinggi tetapi sangat sweeeeetttt (ni gambaran aku sendiri okeh) dan ditakdirkan bile si heroin sentuh di hero ni, hantu-hantu keliling dia terus takde...jadinya si heroin pun menganggap si hero ni pelindung dia dan berusaha nak dekat dengan si hero tu. 

okeh...tersangat panjang sinopsis yang aku buat sendiri ni melalui pemahaman aku pasal cite ni
aku ni bukan nye suke sangat tengok cite hantu ni
tapi bila tengok cite ni, takut seram tu memang ada...oleh sebab sebab syok tengok hero heroin ni
terus hilang ketakutan aku tu..hehe

cite ni ada 17 episod semuanya dan highly recommended untuk menontonnya...memang superb puashati

Hero : So Ji Sub
Heroin : Gong Hyo Jin

Awal awal cite ni dulu, hasben aku dok layan jugak cite ni
oleh sebab aku ni terpukau dengan kehenseman So Ji Sub tu
die pun cakap...INI SEMUA POYO...haha
mana tak terpukau nya..dah la kaya, hensem, bergaya
(hahaha...bese la dalam cerite...typically Korean drama) 
pastu ikatan kimia antara So Ji Sub dengan Gong Hyo Jin pun sangat kuat elektron nya
sampai kan terdetik di dalam hati aku..."semoga dorang ni jadi kekasih di dunia realiti"...
uihhh mendoakan kebahagiaan orang lain  tu kan bagus..hehe

uolls yang nak tengok cite ni boleh lah tengok kat channel ONE astro 393
sesiapa yang tak reti sabar tu (macam aku la kan..kekeke) boleh lah lusuri laman sesawang ini: http://www.gooddrama.net/korean-drama/the-masters-sun

Selamat menonton uolls 

aku pun da tengok ber ulang dan ulang dan ulang dan ulang dan ulang
... banyak kali...
especially episode 17 tu...awwwww...mau nya aku sengih kambing sorang-sorang

encik hasben...please please please be romantic to me okeh...oh jiwa wanitaku (wekkkkk..muntah ijau)


2 comments:

  1. Salam perkenalan. Yeay! saya pun minat habis kat cerita ni. Jatuh chenta dgn both main character. Dalam kelakar ada sweetnya..ehehe...

    http://penselpoyo.blogspot.jp/

    ReplyDelete
  2. columbia titanium boots | Tatani - The Tithi Artisans
    Tithi grade 5 titanium is an authentic titanium quartz crystal Indian style style footwear brand that features more 2020 ford edge titanium for sale than 100 unique designs, styles and titanium keychain styles to suit men, micro hair trimmer women, and more

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...