Sunday, 16 June 2013

Bow kurung modern for sale ♥♥♥♥♥

Aku ada sepasang baju kurung yang memang gojes sangat..baju design buttonmybuttons.com
Aku baru pakai sekali, tu pun tak sampai 5 minit (sebab nak try je pun)
Alkisahnya...aku sendiri yang gatal gatal nak try size M, kot kot lebih sesuai dengan aku kot (banyak betul kot)
Tup tup, jadi mengeleber pulak...besar...fuhhh...nasib badan~~
JADI, DENGAN INI, SAYA DENGAN BERBESAR HATI, MAHU MENJUAL SEMULA BAJU INI..(selupa balu lagi woooo)
Aku beli rm299, sesiapa nak, aku jual harge cincai boncai rm250 termasuk postage
Fuhhh...kat buttonmybuttons pun tak dapat harga macam ni punye murah tau...wooooo...
Lai lai lai...sapa cepat dia dapat

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...