Tuesday 18 June 2013

Oh...i ♥ REWC

Oh..kalini nak feeling feeling cantik sket...
(Sile lah muntah beramai-ramai...wekkkkkk)
Aku nak kongsi ngan uolls pasal 2 produk yang aku sangat cinta..hahaha
1 set pencuci muka
1 lagi supplemen 
jom terjah v(^_^)v

peace yoooo ... si kenit tak reti buat peace
Hihi...entry ni da macam testimoni la jugak kot...
Ehem ehem...meh sini uolls...
Jom tengok piccy before n after ni...

Before
Haaaa...amacam uolls??
Ada rase ngeri tak tengok piccy tu??
Fuhhhh...tu dia kulit sebenar nya..
dok jenuh la bertepek foundation mekap bagai yang lastly tak everlasting pong...
tapi jadi berkilat blingbling lagi adalaaaaa...huhu

Dan paling sebenar benarnya...
Beza umur kitorang 2tahun..
Ikutkan nye, aku-->adik , suami-->abang
Tapi orang lain tengok, terus terbalik, jadinya, aku-->kakak , suami-->adik
Waaaaaaa..sungguh sadis


After
Piccy ni pulak kulit aku sekarang
really loveeeeeeee it
so..nampak tak bezanya..
sekarang sape nampak lagi tua ..hehe..(sori ye encik suami...gurau gurau je..hihi)
fyi...ni takde pakai ape pun bedak/mekap yer..
cume krim muke ngan lipstick merah makngah je (^ o ^)

PERSOALANNYA: BERAPA LAMA PAKAI NAK DAPAT HASIL MACAM NI??
JAWAPANNYA: dekat 5bulan baru dapat hasil yang diidamkan

PERSOALANNYA: NAPE LAME SANGAT?? 
JAWAPANNYA: (back to basic dalam Islam) SABAR ITU SEPARUH DARIPADA IMAN...hehehe...yolaaa...kene banyak bersabar & istiqamah, baru dapat hasilnya...hihi..

SET BASIC Royal Expert White Cream
ni la rupa bentuk Royal Expert White Cream (REWC)
krim ngan cleanser nye memang besar gile tau..
aku da pakai 5bulan ,tak tukar tukar len lagi..
memang jimat gile la..
untuk set basic ni, aku beli RM160 je
(ni la set pencuci muka yang paling murah pernah aku cuba)


oh...i ♥ REWC
sekian

****untuk makluman, bermula dari 1 Februari 2015
sehingga ke hari ini, Daya telah stop menggunakan
produk Royal Expert White dan Masker organik...
dan Daya tak menjual kesemua produk ini lagi..
Segala yang ditulis sebelum ini hanya bertujuan untuk review dan pandangan sahaja...
Daya menulis atas hak Daya sebagai pengguna
tanpa mendapat sebarang pandangan,imbuhan atau pendapat dari pihak syarikat produk tersebut...
harap maklum****

[Blog updated...sebab ramai yg tanye nape stop guna...tengok kat sini plak..
http://norhidayahmi.blogspot.my/2017/01/kenapa-stop-pakai-royal-expert-white.html?m=1



1 comment:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...