Saturday, 30 March 2013

oh...esok sudah ISNIN!!!

nampak kan title macam nak meroyan..
waaaa...bile Sabtu Ahad je rase macam sekejap je cuti..
tapi bile masuk Isnin, nak ke Jumaat punyela lame nye..
kadang-kadang bile bangun tido, macam tak percaya yang ari Jumaat jauh lagi!!!!



dulu mase muda mudi, bile da belajar teringin nak kerja,
sekarang, da tua tui, bile da kerja teringin xnak kerja pulak
dulu xde la sakit kepala nak pk bayar bil,bayar insuran blablablablablabla

hoi...tak sedar diri lagi ke? awak tu da tua, makin tua makin banyak tanggungjawab nye okeh..
banyak lagi bende yang nak kene belajar kalau tak masuk U pun..
belajar beranak, belajar masak, belajar besarkan anak, belajar cari duit,
BELAJAR CARI REDHA ALLAH...haaaa...banyak kan bende nak kene belajar..

alahai..manusia manusia..
ehem ehem..akula manusia tu

okey...wahai manusia!!!
MARILAH BEKERJA DENGAN SEPENUH JIWA...
SAME-SAMELAH KITA MENCARI REZEKI YANG BERKAT...
REZEKI YANG BERKAT UNTUK KELUARGA YANG BAHAGIA...

notakaki: bila susah hati/down..aku suka bace positive quote~

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...