Wednesday 27 March 2013

HERE I GO v(^_^)v Blog begin at 25

holla v(^_^)v
i love jojet manik
wahhhh...
akhirnya aku berblogging jugak..

BETUL KE NI? AKU? BERBLOGGING???

tibe-tibe teringat zaman interview kerje dulu area 2009...
soalan yang paling aku ingat sampai sekarang ialah ''apa pendapat awak tentang blog?''
wah...aku ni da la sangat tak up to date bab skype,blog,fb,friendster,myspace time tu.
dengan yakinnye aku jawab ''saya tak minat,pada saya ada banyak cara lain nak express feeling & saya seorang yang fokus pada kerja..''
wah..mantap tak jawapan aku...so, tirulah macam saya supaya senang dapat kerje (sila lah mata ke atas, tangan ke bahu...bluekkk)
.ececeh,nak tunjuk la kan yang aku boleh jadi pekerja yang baik time tu..kuikui

NOW, I'M DOING IT!!! after 4years got that job....yeahhhhh

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...